niedziela, 8 czerwca 2014

Szpinakowe szaleństwo

Dzień dobry!

Wakacje się zbliżają, a tu planów wakacyjnych brak albo wszystko jest takie niepewne. Niestety ciężko było/jest coś zaplanować, bo większość wakacji spędzimy rozwijając się zawodowo :D A mianowicie duuużo godzin praktyk mamy do odrobienia. No ale są też plusy – w końcu czegoś się tam nauczymy. Mamy przynajmniej taką nadzieję! :)

A co u Was? Jakie Wy macie plany na tegoroczne wakacje? :) 

Łapcie przepis na małą przekąskę!


Sałatka ze szpinakiem


Czas przyrządzenia: 20 - 25 min.
Poziom trudności : łatwy

Składniki

Szpinak w liściach ok. 80 gramów
Cebula średnia
Migdały 50 g
Ser biały chudy 250 g
Ocet balsamiczny 4 łyżki stołowe
Miód 2 łyżki stołowe
Ilość porcji : 4




Sposób przygotowania
Cebulę należy zeszklić na złoty kolor. Podstudzoną wyłożyć na szpinaku. Następnie migdały należy podsmażyć na occie balsamicznym z dodatkiem miodu. Ser rozkruszyć na szpinaku z cebulą, a na to migdały z octem i miodem. Enjoy! :)




Trzy Apetyczne

21 komentarzy :

  1. Moje plany wakacyjne? Nie mam i liczę na to, że same się ułożą :D
    Zapowiadają Wam się ciekawe wakacje. W końcu nie ma to jak sprawdzić teorię w praktyce!
    Smaczny pomysł na przekąskę, chętnie z niego skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, każdy jest zabiegany, ja też teraz walczę z tym, aby zaakceptowali moje podania o staż, także trochę Was rozumiem.
    Dziękuję serdecznie!
    Co do tej sałatki to ... wow, jak dla mnie kulinarna miazga, chętnie bym jej skosztowała!

    OdpowiedzUsuń
  3. i ten pyszny szpinak! :) jeszcze kilka lat temu na dźwięk tego słowa większość osób się krzywiła, a teraz wszyscy go uwielbiamy :) jako mięsożerca dorzuciłabym sobie odrobinę kurczaka, ale i bez niego pewnie smakuje pysznie :)

    trzymam za Was kciuki, praktyki nie są takie złe, a przynajmniej znalazłyście w nich jakiś pozytywny aspekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie i zdrowo...żeby moja rodzinka lubiła takie dania :) Pozdrawiam Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Planów na wakacje jeszcze nie mam, ale bardzo podoba mi się sałatka. Dodatek migdałów w miodzie - rewelacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis! I gratuluję ładnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przy refluksie spożywam siemię i tego typu miksturki z wody i tego specyfiku także robię, ponieważ jak zjem coś czego nie mogę - w stylu cytrusów lub czekolady, to od razu nie mam jego ostry ataków, wszystko jest łagodne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis złapany, a wakacje na dzikich polach z remontem komórki, która mam nadzieję zmieni się z odrapanego straszydła w wypasioną pracownię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plany wakacyjne w toku planowania....:))
    Szpinak uwielbiam, wiec biorę całą miskę tejże :))
    Pozdrawiam trzykrotnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne połączenie składników. Zapisuję do wypróbowania, bo jeszcze nigdy nie jadłam takiej sałatki : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Migdały i szpinak - to musi być dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam sałatki, uwielbiam szpinak - wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. ho, ho, migdały i szpinak jakie intrygujące połączenie :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie może w życiu być za kolorowo, a kobietom zawsze wiatr w oczy, haha ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie dobrałyście składniki. My pierwszy raz od lat wczasy mamy zaplanowane...mała miejscowość blisko Łeby...już nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi bardzo apetycznie, z migdałami nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda apetycznie ale niestety tym razem nie spróbuję waszego specyfiku - do tej pory próbowałem i smakowało ale niestety tym razem przyczyna jest jedna- nie lubię szpinaku

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo pozytywny blog! :))) zapraszam do mnie -> https://kucharzowanienamaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń