środa, 18 czerwca 2014

Zupa dla tych, którzy zup nie lubią.

Dzień dobry!

Tak jak już Wam pisałyśmy truskawki jemy na każdy posiłek, dzień w dzień i wcale nam się nie nudzą! Na ryneczku kupujemy nadal świeże i piękne za jedyne 2,5 zł za kilogram.Widzimy, że u Was w kuchni też królują truskawki, więc ważne, abyście wiedzieli, co jecie - prawdziwą bombę zdrowia! Ta czerwona, niepozorna truskaweczka posiada więcej witaminy C niż cytryna! A dodatkowo witaminy z grupy B, PP, wapń, fosfor itp.
Zdrowy jest nawet napar z ich liści (dla anemików i nie tylko)!

Zapytacie - jak jeść truskawki na obiad? Otóż w baaardzo prostej zupie pełnej lata, słońca i witamin. Prezentujemy Wam fantastyczny przepis na chłodnik z truskawek i arbuza. Zaufajcie nam, jest tak słodki i pyszny, że nie musicie dodawać do niej nawet grama cukru! Zasmakuje nawet dzieciakom i przeciwnikom zup :)




Porcja dla 3 osób
Składniki:

  • truskawki 300g
  • arbuz 500g
  • kilka listków świeżej mięty
  • garść płatków migdałowych
  • jogurt naturalny 3łyżki
  • wyciśnięty sok z połowy limonki
  • starty imbir 0,5 łyżeczki

Blenderujemy truskawki, arbuza, sok z limonki i posiekaną miętę. Odstawiamy do lodówki do schłodzenia. Przed spożyciem możemy dodać jogurt naturalny, płatki migdałowe i kardamon. Smacznego! :)



Trzy Apetyczne

13 komentarzy :

  1. zupa idealna! :) sama mam w planie wykorzystanie owoców do chłodnika, to musi być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam zupę dla siebie w takim razie! ^^
    Mi też truskawki nigdy się nie znudzą, jem codziennie (kilka razy dziennie oczywiście :D) i tylko po nowe łubianki biegam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię zupy, ale Wasza wznosi się na wyżyny wszystkich zup...fantastyczna na lato :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziecko jadłam zupę owocową z makaronem, czas pokombinować i spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłodnik truskawkowy to super pomysł, zapisuję i jeśli kolejny transport truskawek nie zniknie w tajemniczych okolicznościach zrobimy w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! ja nie libię zup a taką zjadłabym ze smakiem;P

    OdpowiedzUsuń
  7. To musi być naprawdę pyszne :) idealna zupa na ciepłe dni...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko już robiłam w tym roku z truskawkami ale chłodnika jeszcze nie :) Koniecznie do szybkiego nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chłodnik z truskawek - świetny pomysł! Dodatek arbuza - rewelacja! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała, pyszna zupa, w sam raz na lato : )

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jadłam, ale czemu nie, to może być pyszna zupka :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń